سوپروایزر آموزشی :سارا شریفی

مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی

سابقه کار :14 سال

شماره داخلی : 207

مکان : زیرزمین

 

شرح وظایف :

1- تعیین اهداف آموزشی (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت)

2- تعیین نیازهای آموزشی (مددجویان، خانواده، رده های مختلف کادر پرستاری و کارکنان جدید الورود)

3- اولویت بندی نیازهای آموزشی

4- تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی

5- اجرای برنامه های آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروه ها

6- تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخش های مرتبط

7- تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان

8- پیشنهاد تهیه کتب، مجلات، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری

9- تشکیل کمیته آموزشی، پژوهشی پرستاری

10- هماهنگی، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزش مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط

11- پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعالیت های آموزشی و پژوهشی

12-همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیازسنجی آموزشی

13- همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت، در امر آموزش

14- همکاری و هماهنگی با سرپرستاران واحدها در جهت ارتقاء سطح آموزش

15- ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید (به شکل کنفرانس، جزوه / پمفلت و )

16- همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی

17- هدایت و آموزش کارکنان در راستای:

الف- حسابرسی کیفی خدمات پرستاری

ب- ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات

ج-  ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو

18- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط

19- هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات، پوسترها، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان

20- ثبت و گزارش کلیه فعالیت های آموزشی و نتایج حاصله به مدیر خدمات پرستاری                                                 

21- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب

22- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها

23- ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق:

24-  کنترل و حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده

25- بررسی رضایت مندی مددجویان

26- بررسی رضایت مندی کارکنان

27- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری(در شیفت های مختلف) در برنامه های آموزشی براساس سرانه آموزش

28- مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری

29- شرکت در کلیه جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری